
Η Εικονική Πραγματικότητα (VR) έχει αναδειχθεί ως ένας σημαντικός παράγοντας για τη βιομηχανία του τουρισμού, προσφέροντας στους ταξιδιώτες τη δυνατότητα να εξερευνήσουν προορισμούς πριν από το ταξίδι τους. Χρησιμοποιώντας VR, οι τουριστικές επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργούν καθηλωτικές εμπειρίες που επιτρέπουν στους πελάτες να «επισκεφτούν» ξενοδοχεία, τουριστικά αξιοθέατα και εξωτικούς προορισμούς, προσφέροντας μια πλήρη εικόνα του τι να περιμένουν. Αυτές οι εμπειρίες βοηθούν τους τουρίστες να πάρουν καλύτερες αποφάσεις κατά την επιλογή τους και ενισχύουν την πελατειακή εμπιστοσύνη. Επίσης, η VR προσφέρει προγράμματα εκπαίδευσης για οδηγούς και προσωπικό, αναπαράγοντας σενάρια για βελτίωση των δεξιοτήτων και της εξυπηρέτησης πελατών. Σε συνδυασμό με άλλες τεχνολογίες όπως το AR, η VR μπορεί να φέρει επανάσταση στη διαχείριση και προβολή του τουριστικού κλάδου, προσφέροντας μια εμπειρία που προηγουμένως ήταν αδιανόητη.